Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Imunisasi Kedua Adam - 2 Bulan


Masa cucuk Adam pertama kali dulu, patutnya 15 Mei kena datang Klinik Kesihatan untuk cucuk 2 bulan (10 Mei umur Adam cukup 2 bulan). Tapi aku decide lepas ni aku tak bawak Adam pergi Klinik Kesihatan dah untuk cucuk, aku nak pergi klinik swasta je sebab malas nak tunggu lama-lama. Bukan ada masa pun. Kalau aku ni surirumah full time takpe. Sebab aku tak pergi  Klinik Kesihatan, tak payah ikut appointment date tu dah. So, aku bawak Adam pergi Klinik Nabilah masa umur dia 2 bulan 3 hari, 13 Mei 2014. Masa ni B tak kerja, B yang hantar, nenek tak ikut dah. Let's see some pictures of us.

Adam sedang menunggu giliran.

Sempat menjeling abah. Isap botol tu, eksyen je tu. Oh ye, masa ni masih pakai Tommee Tippee.

Lepas kena cucuk. Balik rumah, makan ubat demam, terus lena.

Dapat plaster 'angry birds'
Ubat & syringe Adam

Sweet dream sweetie pie

Muhammad Adam Falahuddin Mohd Hafizuddin : 2 months, 5kgs

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2013 © Bazilah Azhar Designed by Ayu Barbydol